Facebook
Kategorie
Kategorie

Doprava

Osobní odběr:

Osobní odběr je možné provést v naši kamenné provozovně, která je uvedena v sekci Kontakty.
Při osobním odběru je možné zboží zaplatit hotově a dohodnout případný splátkový prodej.
Platba bankou předem - zboží zaplatíte bankovním převodem a pak si jej osobně vyzvednete. Při vyzvednutí zboží budete vyzváni k prokázání totožnosti.
Osobní odběry nejsou nijak zpoplatněny. Při odběru zboží se, prosím, prokažte číslem Vaší objednávky, zrychlíte tak vyřízení objednávky.

Zaslání zboží přepravní službou:

Balíková přeprava. Tato přeprava je používána pro zásilky do 30 Kg (Např. příslušenství ke krbům a kamnům)

Zboží můžete platit bankovním převodem předem nebo dobírkou.

objednávky do 5 000 Kč 90 Kč
objednávky nad 5000 Kč ZDARMA
Dobírka             40 Kč
Převodem ZDARMA

 

Paletová přeprava. Tato přeprava je používána pro zásilky nad 40 Kg. (Např. stavební materiály, izolační desky, krbová kamna, krbové vložky)

Zboží můžete platit bankovním převodem předem nebo dobírkou.

objednávky do 5 000 Kč 470 Kč
objednávky nad 5000 Kč ZDARMA
Dobírka               40 Kč
Převodem ZDARMA

 

V případě, že po rozbalení zásilky zjistíte poškození zboží - neprodleně nás kontaktujte. 

 

Zaslání zboží dopravní službou na SLOVENSKO:

Zboží můžete platit bankovním převodem předem nebo dobírkou.

objednávky do 1 000 Kč 8 EUR
objednávky od 1 001 Kč do 5 000 Kč 10 EUR
objednávky od 5 001 Kč do 9 000 Kč 20 EUR
objednávky od 9 001 Kč 25 EUR
Dobírka 3 EUR

Dodací lhůta je do 2 pracovních dnů od předání zásilky přepravci - NE od data objednání.

 

Postup reklamace poškozené zásilky dodané Českou poštou

 

Reklamace poškozené zásilky ostatních přepravních služeb:

Zákazník je povinen zkontrolovat zásilku za asistence řidiče přepravní společnosti a převzít ji pouze pokud není nijak poškozena. V opačném případě je nutné sepsat s řidičem škodní protokol na jehož základě bude sjednána náprava. Na reklamace mechanického poškození výrobku nahlášené po podpisu dodacího listu a odjezdu řidiče nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce.